Телевизия и радио

В сферата на конвенционалната телевизионна и радио реклама, специалистите в БГ Медия извършваме прецизен подбор на медийните канали и формати.

Практиката за последните 15 години е показала, че рекламата в този тип медии е най-слабо ефективна и най-скъпа за специализирани аграрни продукти и услуги, тъй като достига до широка, но слабо таргетирана аудитория.

В тази логика, при излъчването на рекламни кампании в конвенционалните медии, с цел търсенето на максимална ефективност за нашите клиенти, винаги извършваме предварително проучване и предоставяме анализ за възможните резултати, преди похарчването на парите за реклама.

Съобразно най-новите тенденции и формирано потребителско поведение, рекламата в телевизия и радио се счита от клиентите за "нагласена" и "фалшива", като степента на потребителското довериe към такъв формат е много ниска. Аудиторията свързана с аграрния сектор и селските региони, предпочита видео и аудио съдържание без монтаж, тип риалити представяния. Поради тази причина, предимно реализираме медийно съдържание, което да изглежда неподправено, с акцент върху историите и личното потребителско изживяване.