bg en

Актуално

Аграрните фирми плахо опипват възможността за внедряване на мобилни приложения

Аграрните фирми плахо опипват възможността за внедряване на мобилни приложения
Май 25, 2018

Все повече потребители обвързват лоялността към даден бранд с негово мобилно приложение (Mobile App). Потребителите очакват по-голяма стойност и функционалност от специфични за компанията приложения, според най-новите маркетингови изследвания, а тези "бранд приложения" играят решаваща роля за почти половината от потребителите, които казват, че положителното преживяване с апликацията на марката води до по-голяма лоялност към търсени продукти и услуги.

Бранд приложенията обикновено се използват от потребителите, като 67% от анкетираните заявяват, че са изтеглили приложения на марките, с които работят. Най-популярните категории маркови приложения са тези на банките, ресторантите и търговците на дребно, които разчитат в голяма степен на способността за използване по време на динамичното ежедневие, дори по време на шофиране или пътуване.

За аграрния сектор в България, мобилните приложения са все още новост и територия, която компаниите плахо опипват. Едва 0,4% от фирмите имат стартирани проекти за онлайн приложения, а на фона на модерните технологии, компаниите все още "си мерят бизнесите" с размера на рекламните карета в печатните издания. Въпрос на психология и (не)разбиране "по български" на най-новите и наложени вече тенденции ли е това и доколко се отразява на лоялността и пазарните дялове на клиентите в сектора - това ще даде своите отражения през следващите години.

Търсите професионална и творечска компания, която да изгради вашето мобилно приложение?

Обадете се сега на : 0877 07 00 07 или ни пишете на press@bgmedia.bg