Все повече потребители обвързват лоялността към даден бранд с негово мобилно приложение (Mobile App). Потребителите очакват по-голяма стойност и функционалност от специфични за компанията приложения, според най-новите маркетингови изследвания, а тези "бранд приложения" играят решаваща роля за почти половината от потребителите, които казват, че положителното преживяване с апликацията на марката води до по-голяма лоялност към търсени продукти и услуги.
Бранд приложенията обикновено се използват от потребителите, като 67% от анкетираните заявяват, че са изтеглили приложения на марките, с които работят. Най-популярните категории маркови приложения са тези на банките, ресторантите и търговците на дребно, които разчитат в голяма степен на способността за използване по време на динамичното ежедневие, дори по време на шофиране или пътуване.
За аграрния сектор в България, мобилните приложения са все още новост и територия, която компаниите плахо опипват. Едва 0,4% от фирмите имат стартирани проекти за онлайн приложения, а на фона на модерните технологии, компаниите все още "си мерят бизнесите" с размера на рекламните карета в печатните издания. Въпрос на психология и (не)разбиране "по български" на най-новите и наложени вече тенденции ли е това и доколко се отразява на лоялността и пазарните дялове на клиентите в сектора - това ще даде своите отражения през следващите години.
Търсите професионална и творечска компания, която да изгради вашето мобилно приложение?
Обадете се сега на : 0877 07 00 07 или ни пишете на press@bgmedia.bg