Много важно е да кажем кои тенденции ще са с особена важност за дигиталния маркетинг в следващите месеци и години. Независимо от начина, по който го гледате, факт е, че съдържанието се е превърнало в най-голямата зона за растеж на маркетинга и тази тенденция не изглежда така, както никъде другаде.
Създаването на качествено съдържание - текстово, снимки, видео и съдържание с излъчване на видео на живо - е мястото, където трябва да съсредоточите усилията си.
Преобразуването на съдържанието
Не е тайна, че един от основните фактори, които са засегнали маркетинга и съдържанието, което сега го управлява, е проблемът с персонализацията. Тази форма на маркетинг "1:1" не е нищо ново, разбира се, но с нарастването на автоматизацията и изкуственият интелект (засега главно чрез Facebook, Google, YouTube), персонализираното съдържание е ключът към вашата успешна маркетингова стратегия.
С персонализирания маркетинг, който увеличава процентите на реализация с до 20%, е ясно, че дните на генерично съдържание без насочване са нещо от миналото, така че бизнесът ви трябва да се съсредоточи върху натрупването на данни, което е ключът към персонализацията. Изградете данните си бавно и по естествен начин (без забранена покупка на готови и съмнителни бази данни) и ще можете да насочвате маркетинга си към ключови хора, които могат да ви помогнат да стимулирате продажбите си.
Значението на мобилните устройства
Пазарът на мобилни услуги преобрази голяма част от начина, по който PR и маркетинговите отдели се очаква да функционират и изглежда, че ще продължи. Въпреки това, макар че много PR експерти и маркетингови отдели концентрират усилията си, за да гарантират, че техните уеб сайтове са оптимизирани за мобилни устройства, те не правят умствения скок, за да разпознават точно това, което е довело до използването на мобилни устройства.
С увеличаване на популярността на гласовите търсения и до 20% от текущите търсения на Google, извършени чрез глас, самото ви съдържание ще трябва да се промени. Гласовите търсения чрез мобилни телефони или чрез домашни устройства, като Echo или Home, имат различни структури на изречения от въведените търсения, поради което трябва да мислите по-малко за ключовите думи и повече за отговарянето на вокализирани въпроси. Тъй като онлайн пазарът продължава да харесва гласовитетърсения в интернет, независимо дали е чрез помощник-асистент на Google, Алекса или Сири, това е нарастваща тенденция, която се очаква да доминира в сектора на маркетинга през следващите няколко години.
Кратко, визуално съдържание
Социалните медии водят все по-голям трафик и заплашват да изпреварят търсачките като основно средство за намиране на нови пазари. Това е една от основните причини, поради които специалистите по маркетинг използват по-кратко, по-визуално съдържание, независимо дали предпочитате информация или видеоклипове.
По-младите поколения са по-склонни да гледат и да споделят съдържанието ви, въпреки че по-възрастните поколения все още са склонни да се ориентират към по-задълбочени статии.
Очаквайте бъдещето на маркетинга, за да бъдете подготвени във все по-лесни за актуализация формати, като брандингът ще е начело на цялото съдържание. Ето защо толкова много фирми избират да се възползват от професионална творческа медия агенция, способна да създаде уникален опит в съдържанието, който привлича широка и целева аудитория. С по-кратки, по-въздействащи маркетингови стратегии, които се фокусират върху марката и емоциите, вие сте много по-вероятно и близо - да постигнете тези посещения на място и много по-дълбоко да достигнете до нови аудитории.
Повишаването на съдържанието като основен маркетингов инструмент не е ново явление, но това съдържание се развива. Ако искате да останете на върха на вашата индустрия, е време да започнете да съсредоточавате вниманието си върху съдържанието като основен маркетингов фактор и да коригирате стратегиите си, за да отразявате развиващите се тенденции през 2018/2019.
БГ Медия ::: BG Media
0877 07 00 07 ; 0878 24 25 87 ; 0877 12 77 12