В периода Октомври - Декември (по изключения през Януари) с клиента се дискутира текущото състояние и търговска ситуация във фирмата, като се поставят целите за следващата година. На база проведен обстоен разговор, анализ и очертана рамка за планиране се реализира:
- Разработване на обща маркетингова стратегия по месеци
- Разбивка на маркетинговите и рекламни дейности по месеци / сезонност / кампании
- Създаване на план за работа с медии и медийни канали, вкл. социални медии
- Свързване на маркетинговите дейности с търговската политика и практики във фирмата
- Представяне на маркетинговата стратегия в годишен план и дейности по график
- Обсъждане, редакция и допълване на маркетинговата стратегия
- Приемане на финален вариант на маркетинговата стратегия
- Влизане в ход на изпълнение на маркетинговата стратегия, обвързана с реклама, PR и търговски дейности
- Комуникация и мониторинг с всички страни, ангажирани в процеса на изпълнение на маркетинга
- Оперативни срещи на всеки 3 месеца - с цел проследяване ефективността на заложените мерки
- Отчетност на всеки 3 месеца и актуализация на маркетинговите инструменти при нужда
- Финална отчетност в края на годината и сравнителен анализ на силни / слаби страни
ВАЖНО:
Екипът на БГ Медия работи само с по 1 фирма в конкретен нишов търговски сектор по отношение на разработването на професионални маркетингови стратегии, с цел да няма припокриване и застъпване на търговски интереси.